![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg84U3g-4eHHlE2NOm6Lch8YPgXnijpn8bzK6G4jS7VPK8VFRdOhXxSCMb3dLcsd5kCTmbZWlj_rdSpUeLZRJzj2x5XmBRbZUp2weSFF4XKsXYFJlYIz6NmFkcyf5_Jv9ISdI4iMF0d4-9A/s200/fracas.jpg)
D'una manera genèrica, podem definir el fracàs escolar com la incapacitat per assolir els objectius marcats pel sistema educatiu. Convé distingir aquest fenomen de l'abandonament escolar prematur. El fracàs escolar afecta només als alumnes que abandonen les aules sense haver obtingut cap títol acadèmic. En canvi, l'abandonament escolar prematur fa referència a aquelles persones que deixen d'estudiar una vegada que han assolit el títol acadèmic més baix.
L'any 2007, el fracàs escolar afectava el 31% dels estudiants espanyols, és a dir, que gairebé un terç de la població de 18 a 24 anys no havia completat l'educació secundària obligatòria ni havia continuat algun tipus de formació.
En el següent gràfic es poden observar les comunitats amb un nivell de fracàs escolar més alt i també les quatre que el tenen més baix:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada